شرکت سیما پنجره، مجری تخصصی انواع خم پنجره های دو جداره UPVC ( خم دایره ای، خم حلالی، خم منحنی، خم مسجدی (خم گنبدی)، خم نعلی، خم 90 درجه، خم ویترینی، خم سینوسی، خم های یک تیکه 6 متری، خم گوشواره ای، پنجره های ذوزنقه ای و ...) و تولید کننده انواع درب و پنجره های دوجداره   UPVCدر محدوده استان البرز و غرب استان تهران، با بهره گیری از بهترین پروفیل های جهان از جمله پروفیل 4 کانال وین تک TECHWINو  پروفیل 5 کانال آتاتک ، خود را متعهد به اجرا و تولید پنجره های دوجداره UPVC با بالاترین استانداردها و رعایت تمام مشخصات فنی و مهندسی می داند.

 

تمامی محصولات تولیدی این شرکت زیره نظر مجرب ترین تکنسین های تولید درب و پنجره دو جداره UPVC و با بهره گیری از بهترین و بروز ترین ماشین آلات پیشرفته تولید درب و پنجره های UPVC از جملهترکیه  murat تولید میگردند.

یکی از بزرگترین دستاوردها و افتخارات شرکت سیما پنجره، اجرای کوچک ترین خم پروفیل UPVC با قطر 36 سانتیمتر ( شعاع 18 سانتیمتر) در صنعت پروفیلUPVC  و خم پنجره های دو جداره UPVC می باشد که اولین شرکتی می باشد که به این امر مهم دست پیدا کرده است.

 

لازم به ذکر می باشد که تعداد کارخانه هایی که بتوانند اشکال و فرمهای هندسی و حلالی UPVC یو پی وی سی را تولید نمایند، محدود است. چرا که این امر علاوه بر داشتن امکانات و ماشین آلات بخصوص، نیاز به دانش فنی بالایی داشته و هر واحد تولیدی از این دانش برخوردار نمیباشد.

 

از دیگر افتخارات شرکت سیما پنجره کسب گواهینامه های ایزو 14001 و HSE  می باشد که این امر باعث میگردد محصولات این شرکت با وجود بالاترین کیفیت ممکن و بدون داشتن کمترین آلودگی زیست محیطی، گامی موثر در راستای حفظ محیط زیست داشته باشد.


این شرکت با در اختیار داشتن تیم فنی و کارشناسان اندازه گیری و تولید حرفه ای، در مورد تولید پنجره های خاص از جمله پنجره های هلالی، قوس نیم دایره، قوس، ویترنی، تمام دایره، ذوزنقه،‌ مثلث، گنبدی، سینوسی، شکسته، منظم و غیر منظم، خاص و مدرن و … توانایی کار برای هر نوع شکل هندسی را دارا می باشد.

دستگاه های شرکت سیما پنجره قابلیت اجرای خم های بزرگ و کوچک و خم پنجره دو جداره upvc به ابعاد و مشخصات زیر را دارد.

  • کوچکترین اندازه جهت خم شعاع 18 سانتیمتر
  • بزرگترین اندازه جهت خم شعاع 3 متر
  • حداکثر پروفیل جهت خم یک تکه 6 متر

 

دقت لازم در جهت انتخاب پروفیل، یراق آلات و رعایت استاندارد های تولید و انجام آزمایشات مختلف ما را متعهد به بالاترین کیفیت تولید در خدمات و اجرای خم پنجره های دو جداره و پروفیل UPVC  کرده تا مشتریان با خاطری آسوده از محصولات این شرکت استفاده نمایند .

 

در ساخت محصولات این شرکت، بهترین یراق آلات با کیفیت ممتاز نظیر VHS  ، Roto  ، Fornax     و  PAVO  ساخت کشور ترکیه مورد استفاده قرار می گیرد

 

 

 تولید در و پنجره دوجداره upvc در محدوده اندیشه فردیس کرج منظریه ملارد خمکاری پروفیل            تولید در و پنجره دوجداره upvc در محدوده اندیشه فردیس کرج منظریه ملارد خمکاری پروفیل              تولید در و پنجره دوجداره upvc در محدوده اندیشه فردیس کرج منظریه ملارد خمکاری پروفیل

 

 

آدرس دفتر  مرکزی و کارخانه

جاده کرج به شهریار- شهرک صنعتی هفت جوی- خیابان صنعتگران - پلاک 24

 

تلفن های تماس:

09126622842

 02146800264

  مهندس ناطق زاده