خم پروفیل یو پی وی سی ( UPVC )

خدمات خمکاری انواع پروفیل های UPVC

تولید پنجره های دو جداره خم و خاص UPVC

تولید پنجره خاص و اشکال هندسی منظم و نامنظم

 

 

امروزه بدلیل وجود برخی طرحهای مختلف و پیچیده در درب و پنجره های قدیمی (آهنی، چوبی، آلومینیومی و ... ) در ساختمان ها، منازل و ادارات و سازمان ها، امکان تعویض پنجره ها برای کسانی که تمایل به این کار دارند را، بسیار سخت و دشوار کرده است.

ولی ما به شما این مژده را می دهیم که با توجه به پیشرفت تکنولوژی در صنعت خم در و پنجره های UPVC ، دیگر نگران این کار نباشید، ما این کار را به راحتی و با کمترین هزینه برای شما انجام میدهیم.

 

از این رو به اطلاع شما همکاران و هموطنان عزیز میرسانیم که شرکت سیما پنجره در حال حاضر جزء معدود شرکت هایی در استان البرز و غرب استان تهران می باشد که مجهز به دستگاه خمکن 6 متری پروفیل های درب و پنجره های دو جداره UPVC  وخدمات خمکاری پروفیل های UPVC  با هر نوع برند پروفیل در ابعاد و طرح های مختلف می باشد.


خمکاری UPVC و خم پروفیل UPVC از دقت و اهمیت به سزایی برخوردار است که این کار را باید متخصصان آن انجام دهند تا بتواند پروفیل را به خوبی خم کرده و در پایان کار هم، پروفیل و پنجره ساخته شده ظاهری زیبا به خود بگیرد.

 

اجرای خم پروفیل UPVC و خدمات انواع خم پنجره های دوجداره و سه جداره UPVC در شرکت سیما پنجره، باعث شده تا هیچگونه محدودیتی در اجرا و تولید پنجره های خاص و مدرن و منحنیUPVC نداشته باشد و  با داشتن کادری مجرب و حرفه ای در امر خمکاری پروفیل UPVC و خدمات خم UPVC، ساخت هر گونه درب و پنجره های خاص و زیبا را، با هر شکل و ابعاد هندسی  اعم از خمUPVC قوسی، آرک، گنبدی(مسجدی)، سینوسی، حلالی، دایره و گرد، خم ویترینی( داخل و بیرون) ، چند ضلعی و ...  برای شرکت سیما پنجره دور از دسترس نمی باشد.

 

از آنجایی که پنجره های حلالی شکلUPVC ، از قدیم در طراحی های سنتی خانه های ایرانی جایگاه ویژه ای داشته، امروزه هم آرشیتکت های ایرانی و اروپایی از پنجره های تمام حلال و نیمه حلال در طراحی‌ های خود استفاده میکنند.

 

برای ساخت در و پنجره های UPVC که حلال دارند ، ابتدا نیازمند دستگاهی هستیم که بتواند پروفیل UPVC را بدون آسیب رساندن به شکل ظاهری و نمای بیرونی پروفیل، رنگ و ساختار پروفیل را، با زاویه‌ی مورد نیاز ما خم کند.

 

 

دستگاه های خمکن پروفیل UPVC در 2 نوع حرارتی و روغن داغ (گلیسیرین) ساخته می شود.

 

دستگاههای خم را از دو بعد می توان تقسیم نمود که عبارتند از:

نوع سیستم گرمایش خم (گلیسیرین یا هوای داغ)

طول مخزن سیستم گرمایش پروفیل (سه متری یا شش متری)

 

دستگاه خم کن پروفیل UPVC می تواند پروفیل های یو پی وی سی را به اشکال حلالی و قوسی متفاوت، برای کاربرد های خاص شکل دهد. دستگاه خم کن یو پی وی سی می تواند زاویه دلخواه را به پروفیل های upvc اعمال نماید.

 

دستگاه خم کن پروفیل یو پی وی سی UPVC  شرکت سیما پنجره، از نوع حرارتی و به طول 6 متر می باشد.

اجرای خم پروفیل های UPVC با حرارت می باشد که مزیت آن نسبت به دستگاه های دیگر این است که پروفیل ها کمتر کثیف شده و شکل ظاهری خود را به خوبی حفظ می نماید.

 

مقایسه دستگاههای خم از لحاظ طول مخزن سیستم گرمایش

  1. مخزن سه متری: عمده ماشین آلات خم دارای مخازن سه متری می باشد.

  2. مخزن شش متری: مخازن شش متری امکان خم پروفیل کامل یا کوچکتر را دارا می باشند

مقایسه دستگاههای خم از لحاظ سیستم انتقال پروفیل

  1. سیستم دستی: در این سیستم پروفیل به صورت دستی و توسط کارگر از مخزن به میز کار انتقال می یابد.

  2. سیستم موتوردار: در این سیستم پروفیل بدون دخالت دست و به طور اتوماتیک به میز کار انتقال می یابد.

 

دستگاه خم پروفیل موجود در بازار :

  • دستگاه خم ایرانی

  • دستگاه خم ترکیه ای

  • دستگاه خم چینی

 

 خم پروفیل upvc - خم پنجره دوجداره upvc

این شرکت با دارا بودن دپارتمانی از نرم افزارهای روز دنیا (از جمله نرم افزارهای ABT، طراح ، آی ویندور و مستر وین) و تجربه های تخصصی و به روز در زمینه خم UPVC و خدمات تخصصی انواع خم پروفیل UPVC و شیشه های دوجداره و چندجداره توانسته نیازهای عموم مشتریان خود را در سراسر کشور در امور ساختمان را بخوبی احساس کرده و با شایستگی به انجام برساند.

 

طراحی دقیق درب و پنجره مستلزم اندازه گیری دقیق و بدون خطا می باشد. از این رو مرحله اندازه گیری به وسیله متر لیزری توسط پرسنل آموزش دیده و یا با استفاده از شابلون و در نهایت دقت و ریز بینی انجام میشود.

نتیجه ی یک طراحی خوب؛ می تواند قیمت مناسب و کاهش ضایعات و بهینه کردن محصول و در نهایت کاهش قیمت تمام شده  درب و پنجره دو جدارهUPVC را به همراه داشته باشد

 

شرکت سیما پنجره با 10 سال سابقه فعالیت خود در زمینه تولید در و پنجره های دو جدارهUPVC، موفق شد  واحد خم UPVC و خدمات تخصصی خم پروفیل UPVC  و خمکاری انواع پروفیل UPVC  را از ابتدای سال 1393 در ایران راه اندازی کرده و آماده همکاری با تمامی شرکت های کوچک و بزرگ در زمینه اجرا و مونتاژ انواع خم در و پنجره های دو جدارهUPVC و خم UPVC  خاص و مدرن با تمامی پروفیل ها و ارسال آن به تمامی نقاط کشور در کمترین زمان ممکن می باشد.


 

این مجموعه با شرکتهای تولید کننده در و پنجره دو جدارهUPVC، در استان های دیگر(همدان، ارومیه، سیستان و بلوچستان،بندر عباس،جزیره قشم، یزد، نوشهر،کاشان، بوشهر، گلستان، کردستان، اهواز، شیراز، اصفهان، رشت، قزوین و ... ) همکاری نموده تا بتواند محصولاتی با کیفیت و قیمت مناسب عرضه نماید که تاکنون در چندین استان فعالیت چشمگیری داشته است.


با توجه به توانایی بالای شرکت سیما پنجره در انجام خم کاری پروفیل UPVC و اجرا و مونتاژ کامل پنجره های قوس دار و آرک UPVC، این خدمت بطور وسیع در خدمت دیگر همکاران و تولید کنندگان در و پنجره های دوجداره UPVC نیز قرار گرفته است و در حال حاضر بیش از 800 تولید کننده در و پنجره های دو جداره UPVC  در تمامی مناطق کشور عزیزمان ایران، در این زمینه از خدمات فنی و مهندسی شرکت سیما پنجره برخوردار هستند .

 

همچنین شرکت سیما پنجره آماده پذیرش نمایندگی های معتبر از استان های مختلف کشور در زمینه ساخت و تولید در و پنجره های دو جداره UPVC و پنجره های دارای خم و اشکال خاص و زاویه دار و مدرن UPVC می باشد.

شرکت سیما پنجره با استفاده از بهترین مواد اولیه، یراق آلات  و با بهره گیری یکی از بهترین پروفیل های در حال حاضر صنعت در و پنجره WINTECH ) وین تک(  و هرنوع برند پروفیلUPVC در سری های مختلف 60  ، سری 70  ، پروفیل های پروازی یا بازسازی، کشویی و ویترینی،آمادگی خود را جهت همکاری و ساخت انواع در و پنجره های خم و  زاویه دار و  خاص و مدرن UPVC   با انبوه سازان ، پیمانکاران ، ارگانهای دولتی و خصوصی و دیگر فعالان صنعت ساختمان به ویژه همکاران گرامی در صنعت تولید در و پنجره دو جدارهو خم پروفیل  UPVC اعلام می نماید.

 

دستگاه های این شرکت قابلیت اجرای خم های بزرگ پروفیل های UPVC  تا 6 متر را هم دارد که باعث می شود خم های بزرگ به صورت یک تیکه و با یک شاخه کامل پروفیل UPVC تولید شوند.

 

شرکت سیما پنجره جزء معدود شرکت هایی در سطح کشور است که قابلیت خم کردن پروفیل پنجره دوجداره UPVC را در سایز های قطر کمتر از  40 سانتیمتر(خم با شعاع 18 سانتیمتر) و حتی کمتر از این را هم دارد که نمونه این کار را میتوانید در عکس زیر ملاحظه نمایید.

 

(کوچک ترین خم موجود در صنعت خم UPVC -قطر 36 CM)

کوچک ترین خم پروفیل upvc

سیما پنجره مجری کوچکترین خم پروفیل UPVC در صنعت UPVC

خم با قطر 36 cm (خم با شعاع 18 cm)

 

لازم به ذکر می باشد که شرکت سیما پنجره جزء معدود شرکت هایی می باشد که می تواند خدمات خم پروفیل های پنجره های کشویی UPVC را نیز انجام دهد.

 

به علت موجود بودن پروفیل های وینتک، ویستابست و فوبوس برای اجرای خم UPVC، نیازی به ارسال این پروفیل ها از سوی همکاران گرامی نمی باشد.

اجرای خم پروفیل UPVC با پروفیل وینتک و فوبوس و رئال وین

اجرای خم UPVC فریم، سش و مولیون با پروفیل وینتک
اجرای خم
UPVC فریم، سش و مولیون با پروفیل ویستابست
اجرای خم UPVC فریم، سش و مولیون با پروفیل فوبوس و رئال وین

اجرای خم UPVC فریم، سش و مولیون با پروفیل سی فور C4

اجرای خم UPVC های ویترینی و مسجدی

 


مشتریان و همکاران عزیز می توانند با توجه به مجهز بودن شرکت سیما پنجره به دستگاه های تولید پنجره خم وهلال و قوسی، پنجره های خمدار پروژه خود را، بر اساس طرح و سبک دلخواه خود سفارش دهند

 

همکاران گرامی که با پروفیل های وین تک، هافمن، ویستا بست، همارشتن،فوبوس، رئال وین،  وین کلاس، سی فور، نووا ویتا، وین کلاس، تکنو وین، کوتزولت، پرولاین، رز وین، وکا، آک پروفیل، دکتروین، اورتا، ABI، سیندژ، بست ویژن، پلاس پن، آتا تک، پرووین، فنسترمن، واناوین، ماوی، پرشین، ماژول، بلو وین، کاتیا، و ... کار میکنند،  میتوانند پروفیل های خود را جهت انجام هرگونه خدمات تخصصی خم  upvc، خمکاری پروفیل upvc و اجرا و مونتاژ کامل، به آدرس جاده کرج شهریار - شهرک صنعتی هفت جوی - خیابان صنعتگران - پلاک 24  ارسال نمایند.

 

برای دیدن نمونه کارهای خم upvc، به گالری های تصاویر شرکت سیما پنجره مراجعه نمایید.

پنجره خم upvc – پنجره دوجداره خم upvc  – خم پنجره دوجداره upvc -سیما پنجره-خمکاری پروفیل upvc ناطق زاده-خمکاری پروفیل های یو پی وی سی پنجره دوجداره upvc خم و آرک و upvc قوسی – پنجره خم upvc – پنجره سینوسی- پنجره خم گنبدی- پنجره خم دایره ای- پنجره ویترینی خم upvc با شیشه دوجداره خم سکوریت

خمکاری پروفیل های UPVC
ساخت و مونتاژ کامل پنجره خم
UPVC
 پنجره دوجداره خم upvc- خم پنجره - خم UPVC خمکاری upvc ناطق زاده -سیما پنجره

 پنجره خم upvc – پنجره دوجداره خم upvc   – خم پنجره دوجداره upvc -سیما پنجره خم پروفیل upvc  - خمکاری پروفیل upvc ناطق زاده-خمکاری پروفیل های یو پی وی سی پنجره دوجداره upvc خم و آرک و upvc قوسی – پنجره خم – بازسازی پنجره های قدیمی خم و قوسی و هلالی با پنجره های دوجداره-پنجره سینوسی upvc - پنجره خم گنبدی- پنجره خم دایره ای- پنجره ویترینی خم upvc با شیشه دوجداره خم سکوریت- upvc arc Bent window

خمکاری پروفیل UPVC
پروفیل بیرون لمینیت ماژول
ساخت و مونتاژ کامل خم
UPVC
 پنجره دوجداره خم upvc- پنجره خم- خم UPVC خمکاری upvc ناطق زاده -سیما پنجره

 پنجره خم upvc – پنجره دوجداره خم upvc   – خم پنجره دوجداره upvc -سیما پنجره خم پروفیل upvc  - خمکاری پروفیل upvc ناطق زاده-خمکاری پروفیل های یو پی وی سی پنجره دوجداره upvc خم و آرک و upvc قوسی – پنجره خم – بازسازی پنجره های قدیمی خم و قوسی و هلالی با پنجره های دوجداره-پنجره سینوسی upvc - پنجره خم گنبدی- پنجره خم دایره ای- پنجره ویترینی خم upvc با شیشه دوجداره خم سکوریت- upvc arc Bent window

خمکاری پروفیل UPVC
پروفیل دورو لمینیت وین تک
ساخت و مونتاژ کامل درهای خم
UPVC
 پنجره دوجداره خم upvc- خم پنجره - خم UPVC خمکاری upvc ناطق زاده -سیما پنجره
 
پنجره خم upvc – پنجره دوجداره خم upvc   – خم پنجره دوجداره upvc -سیما پنجره خم پروفیل upvc  - خمکاری پروفیل upvc ناطق زاده-خمکاری پروفیل های یو پی وی سی پنجره دوجداره upvc خم و آرک و upvc قوسی – پنجره خم – بازسازی پنجره های قدیمی خم و قوسی و هلالی با پنجره های دوجداره-پنجره سینوسی upvc - پنجره خم گنبدی- پنجره خم دایره ای- پنجره ویترینی خم upvc با شیشه دوجداره خم سکوریت- upvc arc Bent window
اجرای خم گرد و دایره ای پروفیل UPVC
پروفیل وین تک
ساخت و مونتاژ کامل پنجره خم و قوسی و دایره ای
UPVC
 پنجره دوجداره خم upvc- پنجره دایره خم UPVC خمکاری upvc ناطق زاده -سیما پنجره
پنجره خم upvc – پنجره دوجداره خم upvc   – خم پنجره دوجداره upvc -سیما پنجره خم پروفیل upvc  - خمکاری پروفیل upvc ناطق زاده-خمکاری پروفیل های یو پی وی سی پنجره دوجداره upvc خم و آرک و upvc قوسی – پنجره خم – بازسازی پنجره های قدیمی خم و قوسی و هلالی با پنجره های دوجداره-پنجره سینوسی upvc - پنجره خم گنبدی- پنجره خم دایره ای- پنجره ویترینی خم upvc با شیشه دوجداره خم سکوریت- upvc arc Bent window
اجرای خم پروفیل UPVC
پروفیل بازسازی هافمن
ساخت و مونتاژ کامل پنجره خم
UPVC
 پنجره دوجداره خم upvc- پنجره خم UPVC خمکاری upvc ناطق زاده -سیما پنجره
پنجره خم upvc – پنجره دوجداره خم upvc  خم پنجره دوجداره upvc -سیما پنجره خم پروفیل upvc  - خمکاری پروفیل upvc ناطق زاده-خمکاری پروفیل های یو پی وی سی پنجره دوجداره upvc خم و آرک و upvc قوسی – پنجره خم – بازسازی پنجره های قدیمی خم و قوسی و هلالی با پنجره های دوجداره-پنجره سینوسی upvc - پنجره خم گنبدی- پنجره خم دایره ای- پنجره ویترینی خم upvc با شیشه دوجداره خم سکوریت- upvc arc Bent window
اجرای خم پروفیل UPVC
ساخت و مونتاژ کامل پنجره خم
UPVC
 پنجره دوجداره خم upvc- پنجره خم UPVC خمکاری upvc ناطق زاده -سیما پنجره
پنجره خم upvc – پنجره دوجداره خم upvc   – خم پنجره دوجداره upvc -سیما پنجره خم پروفیل upvc  - خمکاری پروفیل upvc ناطق زاده-خمکاری پروفیل های یو پی وی سی پنجره دوجداره upvc خم و آرک و upvc قوسی – پنجره خم – بازسازی پنجره های قدیمی خم و قوسی و هلالی با پنجره های دوجداره-پنجره سینوسی upvc - پنجره خم گنبدی- پنجره خم دایره ای- پنجره ویترینی خم upvc با شیشه دوجداره خم سکوریت- upvc arc Bent window
خمکاری پروفیل UPVC
پروفیل وین تک سفید
ساخت و مونتاژ کامل پنجره خم
UPVC
 پنجره دوجداره خم upvc- خم پنجره - خم UPVC خمکاری upvc ناطق زاده -سیما پنجره
خم پنجره دوجداره upvc -سیما پنجره خم پروفیل upvc  - خمکاری پروفیل upvc ناطق زاده-خمکاری پروفیل های یو پی وی سی پنجره دوجداره upvc خم و آرک و upvc قوسی – پنجره خم – بازسازی پنجره های قدیمی خم و قوسی و هلالی با پنجره های دوجداره-پنجره سینوسی upvc - پنجره خم گنبدی- پنجره خم دایره ای- پنجره ویترینی خم upvc با شیشه دوجداره خم سکوریت- upvc arc Bent window
خمکاری ابرویی پروفیل UPVC
پروفیل وایزر وین
ساخت و مونتاژ کامل پنجره خم
UPVC
 پنجره دوجداره خم upvc- خم پنجره - خم UPVC خمکاری upvc ناطق زاده -سیما پنجره
 
خم پنجره دوجداره upvc -سیما پنجره خم پروفیل upvc  - خمکاری پروفیل upvc ناطق زاده-خمکاری پروفیل های یو پی وی سی پنجره دوجداره upvc خم و آرک و upvc قوسی – پنجره خم – بازسازی پنجره های قدیمی خم و قوسی و هلالی با پنجره های دوجداره-پنجره سینوسی upvc - پنجره خم گنبدی- پنجره خم دایره ای- پنجره ویترینی خم upvc با شیشه دوجداره خم سکوریت- upvc arc Bent window
خمکاری پروفیل UPVC
پروفیل سارالای
ساخت و مونتاژ کامل پنجره خم ویترینی
UPVC
 پنجره دوجداره خم upvc- خم پنجره - خم UPVC خمکاری upvc ناطق زاده -شیشه خم
 
خم پنجره دوجداره upvc -سیما پنجره خم پروفیل upvc  - خمکاری پروفیل upvc ناطق زاده-خمکاری پروفیل های یو پی وی سی پنجره دوجداره upvc خم و آرک و upvc قوسی – پنجره خم – بازسازی پنجره های قدیمی خم و قوسی و هلالی با پنجره های دوجداره-پنجره سینوسی upvc - پنجره خم گنبدی- پنجره خم دایره ای- پنجره ویترینی خم upvc با شیشه دوجداره خم سکوریت- upvc arc Bent window
خمکاری پروفیل UPVC
پروفیل فوبوس
ساخت و مونتاژ کامل درهای خم و خاص و الگویی
UPVC
 پنجره دوجداره خم upvc- خم پنجره - خم UPVC خمکاری upvc ناطق زاده -سیما پنجره