یکی از مزایای اصلی درب و پنجره های دوجداره UPVC، امکان تعویض آسان و نصب آن بر روی ساختمان هایی با درب و پنجره های قدیمی، تک جداره یا دو جداره آهنی و یا آلومینیومی است.

امروزه تعویض درب و پنجره های قدیمی( اعم از فلزی، آلومینیومی، چوبی و ... ) به یکی از بزرگ ترین مشکلات خانواده ها تبدیل شده است. دلیل آن هم واضح است، بخاطر تصورات اشتباه از عواملی چون تخریب دیوارهای منازل، بنایی طولانی مدت، گچ بری، رنگ آمیزی و دیگر هزینه های سرسام آور  که آن ها را قانع میکند از همان درب و پنجره های قدیمی با کمترین کیفیت و کارایی مطلوب استفاده کنند که مضرات بی شماری را نیز به همراه دارد که مهمترین آن افزایش هدر رفت انرژی و در پی آن افزایش هزینه اقتصادی خانوار می باشد.

 اما راه حل این موضوع در دستان ماست و آن هم تعویض پنجره های قدیمی با پنجره های دو جداره UPVC با هر نوع شکل و ابعادی بدون حتی کوچکترین تخریب و بنایی و با بهترین کیفیت در کمترین زمان ممکن است.



 

نموه ای از پنجره قدیمی تعویض شده را میتوانید در شکل زیر مشاهده نمائید...


بازسازی بدون تخریب پنجره های دو جداره خم دار UPVC  سیما پنجره

اجرای خم انواع پروفیلUPVC با پروفیل وین تک
ساخت و مونتاژ کامل پنجره های خم و خاص و مدرن UPVC
خمکاری پروفیل UPVC برادران ناطق زاده - سیما پنجره

 


بازسازی بدون تخریب پنجره های دو جداره خم دار UPVC  سیما پنجره  خم انواع پنجره های خاص منحنی و دوار و گرد

طرح تعویض پنجره های قدیمی با پنجره های UPVC وین تک

بدون تخریب و در کمترین زمان ممکن

در محدوده استان البرز و شهر کرج، غرب استان تهران، شهریار، ملارد، فردیس، اندیشه و ...
 

 

طرح تعویض در و پنجره های آهنی و آلومینیومی باپنجره های UPVC

 

امتیازی که شرکت سیما پنجره نسبت به دیگر رقبای خود در طی سالیان دراز کسب کرده، مجهز بودن به دستگاه های نوین ساخت در و پنجره های دو جداره UPVC، از جمله دستگاه خم کن پروفیل UPVC می باشد که این شرکت را در جهت ساخت انواع پنجره های ویترینی، منحنی و خاص، دایره ای و گرد، قوس دار، خم گنبدی و مسجدی، زاویه دار و ... و با هر نوع شکل و ابعادی برای تعویض پنجره های قدیمی با پنجره های UPVC متمایز می نماید که این امر تضمین کیفیت در تعویض درب و پنجره آهنی و آلومینیومی بدون تخریب با پنجره های UPVC را امری بدیهی مینماید. (به همین دلیل پیشنهاد میدهیم حتما به گالری تصاویر شرکت سیما پنجره سر بزنید و از نمونه کارهای ما بازدید نمائید).

 


شما می توانید ابعاد در و پنجره های قدیمی خود را، به شماره 02146800264 فکس و یا به شماره تلفن های 09123600951  و یا 09126622842  تلگرام و واتساپ نمایید تا از پیش فاکتور اولیه و کاملا رایگان خود، مطلع شوید.

 


در روند انجام کار، اگر ساختمان در حال بازسازی و تعمیر باشد پیشنهاد ویژه ما تعویض درو پنجره آهنی و آلومینیومی، با پنجره های دوجداره UPVC است.

 

بهترین راه این است که فریم آهنی قدیمی از داخل دیوار خارج شده و چهارچوب پنجره استاندارد ساختمانی (قوطی فلزی در سایز 30*60  یا 40*60 ) نصب گردد تا از فواید بی نظیر درب و پنجره دوجداره برخوردار شوید.

اما اگر منزل شما نیاز به تعمیر ندارد و انجام بنایی از وقت و حوصله شما دور است، پیشنهاد ما انجام کار تعویض پنجره قدیمی، بدون خرابی و بنایی است تا هزینه اضافی برای خانواده ها به بار نیاورد.

برای تعویض درب و پنجره آهنی و آلومینیومی با پنجره های UPVC تنها کافی است فریم های درب و پنجره های قدیمی در چارچوب خود باقی بماند و تمام اجزای داخلی آنها جدا شود تا درب و پنجره یو پی وی سی upvc بنا بر سلیقه شما برای پوشاندن فریم قبلی ساخته شده و به وسیله نصابان متخصص ما تعویض درب و پنجره قدیمی با درب و پنجره دوجداره بدون تخریب به بهترین نحو صورت گیرد.

 

به طور کلی استفاده از پروفیل های بازسازی در پنجره های آهنی و قدیمی نیاز به تخریب نداشته و به راحتی روی فرم پنجره آهنی و یا آلومینیومی سوار شده و نمای پنجره را تحت پوشش قرار می دهد و هم چنین درب و پنجره های یو پی وی سی upvc به راحتی عایق شده و در زمان کوتاه و سهولت عملیات نصب انجام می شود. در بیشتر موارد در تعویض پنجره قدیمی از پروفیل با لبه ال شکل استفاده میشود که خود علاوه بر عایق بودن بیشتر ، فریم پنجره قبلی (قدیمی) را نیز تحت پوشش قرار میدهد و باعث زیبایی و عدم دیده شدن پنجره های قبلی میشود.

 

لزوم تعویض درب و پنجره های  قدیمی با پنجره های دو جداره upvc

  • طول عمر بالا
  • زیبایی و تنوع رنگ بالا
  • جلوگیری از آلودگی های صوتی
  • کاهش هزینه های اقتصادی و انرژی
  • جلوگیری از هدر رفت انرژی (گرما و سرما)
  • تنوع در انتخاب بازشو درب و پنجره و یراق آلات
  • مقاومت در برابر نفوذ آب باران به داخل منازل
  • عدم تغییر رنگ و حالت در برابر تابش اشعه خورشید
  • غیر قابل اشتعال در آتش سوزیها و دوام و استحکام بالا
  • وزن کم، قابلیت بازیافت، سهولت در نظافت و سرعت در نصب

 

تعویض پنجره های قدیمی و جایگزینی پنجره های جدید با سرعت بسیار بالا حتی کمتر از چند ساعت انجام میشود و هیچ گونه خرابی ساختمان را در پی ندارد و باید توجه کرد که اگر چند واحد ساختمانی در یک مجتمع  با هم در طرح تعویض شرکت کنند روند کار هر واحد سریع تر انجام میشود و در کنار به دست آمدن نمای زیبا ساختمان، مزایای فراوان پنجره دوجداره به خانه شما قدم می گذارد و علاوه بر جلوگیری از ورود گرد و خاک، سر و صدای کوچه و خیابان، به مرور از قبوض برق و گاز با ارقام سنگین و دمای خانه نامطلوب خبری نخواهد بود.

پس از تعویض درب و پنجره های قدیمی با پنجره های دوجداره UPVC ، می توان به جرات گفت که میزان صرفه جویی در انرژی تا 50 درصد افزایش می یابد.

 

 


سیما پنجره

اجرای خم انواع پروفیل UPVC
تعویض و بازسازی کامل پنجره های قدیمی خم دار و خاص و مدرن UPVC
خمکاری پروفیل UPVC برادران ناطق زاده - سیما پنجره


تولید در و پنجره دوجداره upvc در محدوده اندیشه فردیس کرج منظریه ملارد خمکاری پروفیل در اسرع وقت خمکاری

اجرای خم انواع پروفیل UPVC
تعویض و بازسازی کامل پنجره های قدیمی خم دار و خاص و مدرن UPVC
خمکاری پروفیل UPVC برادران ناطق زاده - سیما پنجره

 

 

نحوه تعویض پنجره های قدیمی

به طورکلی تعویض پنجره قدیمی به راحتی انجام می شود و ساده ترین عملیات ساختمانی می باشد، برای تعویض درب و پنجره قدیمی با درب و پنجره upvc و آلومینیوم احتیاج به مصالح ساختمانی نبوده و درب و پنجره به وسیله پیچ و فوم های مخصوص روی فریم درب و پنجره قدیمی نصب میشود. به این ترتیب که درب و پنجره های قدیمی با فرز بریده شده و درب و پنجره های دوجداره upvc و آلومینیوم بوسیله پیچ های مخصوص بر روی فریم (قاب) درب و پنجره های قبلی نصب می گردد و توسط  فوم و چسب مخصوص درزگیری می شود.

در تعویض پنجره های قدیمی بدون تخریب، لنگه ها و شیشه های پنجره قدیمی برداشته شده و فریم دورتا دور پنجره یا به عبارتی فریم محیطی پنجره که در دیوار فرو رفته باقی می ماند و پنجره دوجداره یو پی وی سی یا آلومینیومی به فریم محیطی باقی مانده پیچ می شود، به دلیل استفاده از پروفیل های مخصوص تعویضی (پروفیل بازسازی) معمولا قسمت کمتری از فریم محیطی بعد از نصب پنجره دو جداره یو پی وی سی یا آلومینیومی دیده می شود.

البته استفاده از پروفیل های بازسازی در صورت نصب و ساخت صحیح توصیه می شود زیرا علاوه بر کارایی بهتر موجب زیبایی محیط پنجره می شود.

پارامترهایی که در قیمت تعویض پنجره قدیمی بدون تخریب در رده های بالاتری قرار دارند می توان از جنس پروفیل ، یراق آلات ، ابعاد پنجره آهنی و قدیمی ، شیشه دوجداره و ...  نام برد.

 

تاثیر تعویض پنجره قدیمی در عایق بندی

درب و پنجره های قدیمی که در گذشته استفاده میشد دارای معایب فراوانی بودند که موجب میشد تا علاوه بر عایق نبودن ساختمان ها، چهره زشت و ناپسندی در نمای داخلی و خارجی ساختمان ایجاد کند.

عایق بندی ساختمان ها امروزه بسیار مورد توجه قرار گرفته است و نقش درب و پنجره های دوجداره upvc و آلومینیوم در این زمینه بسیار پر رنگ و کاربردی است به گونه ای که تعویض پنجره قدیمی با یو پی وی سی کاملا در بین اقشار مختلف جامعه احساس میشود زیرا ورود سرما در فصل زمستان و همچنین ورود گرما، ریزگردها و آلودگی ها در روزهای مختلف سال در کلان شهرها باعث ایجاد مشکلات زیادی میشود.

علت عایق نبودن پنجره های قدیمی دلایل فراوانی دارد که پنجره های دوجداره کاملا این معایب را پوشش داده و بعد از تعویض پنجره قدیمی با upvc خواهید دید که چگونه دمای محیط تنظیم شده و از ورود سرما در زمستان و گرما در تابستان جلوگیری خواهد شد و علاوه بر کاهش هزینه های مصرف انرژی از مزایای بی نظیر درب و پنجره های upvc بهره مند خواهید شد.

 

اقداماتی که باید قبل از تعویض پنجره انجام دهید:

برای تعویض پنجره قدیمی ابتدا باید تصمیم بگیرید که چه نوع پنجره ای را قرار است جایگزین پنجره های قدیمی خود کنید برای مثال پنجره های یو پی وی سی مد نظر شماست یا پنجره های دوجداره آلومینیومی.

تعویض پنجره قدیمی با upvc و یا آلومینیوم تفاوت زیادی در روند کار ندارد و این فقط سلیقه شماست که مقدم بر کار است.

قدم بعدی در بحث تعویض پنجره های قدیمی انتخاب پروفیل مورد نظر است و نیاز به آگاهی شما از این موضوع دارد

اندازه گیری ابعاد درب و پنجره تعویضی برای استعلام قیمت حدودی نیاز است وشما می توانید این اندازه گیری را قبل از تماس انجام دهید تا ما بهتر بتوانیم شما را راهنمایی کنیم فقط دقت کنید که برای اندازه گیری فریم آهنی دور درب و پنجره را در نظر نگیرید زیرا قرار نیست این بخش از دیوار جدا شود و پروفیل بازسازی به گونه ای طراحی شده است که در این فریم قاب شده و بعد از پیچ شدن اصولی عایق بندی و درزگیری می شود.

بعد از استعلام قیمت و توافق بین کارفرما و شرکت، کارشناسان در محل حاضر شده و ابعاد دقیق را میگیرند

از کارفرما انتظار می رود تا محیط را برای تعویض پنجره قدیمی آماده کند البته تنها با خلوت کردن اطراف پنجره تعویضی همه چیز محیا میشود و بقیه موارد از برش پنجره آهنی تا نصب و عایق بندی به عهده تیم کاری ما می باشد.

تعویض پنجره قدیمی یک امر حیاتی است و تمامی افراد به اهمیت این موضوع پی برده اند با توجه به اینکه تعویض پنجره بدون تخریب انجام میشود برای بهره مندی از مزایای بی نظیر پنجره های دوجداره بهتر است این عملیات را انجام دهید.

برای تعویض درب و پنجره و حضور در محل سکونت یا اداره شما و مشاوره رایگان با ما تماس بگیرید.

تعویض پنجره قدیمی با پنجره دو جداره UPVC یک هزینه نیست، بلکه یک سرمایه گذاری عالی در جهت بهبود آسایش و اقتصاد شما می باشد.

 

خم پنجره دو جداره upvc سیما پنجره - خم upvc پنجره های دو جداره- خم یو پی وی سی- خم خاص - خم upvc منحنی قوسی ویترینی محدوده شهریار کرج شهر قدس upvc پنجره خم و قوس دار پنجره خاص و مدرن

اجرای خم پروفیل UPVC
پروفیل وین تک سفید
ساخت و مونتاژ کامل پنجره های خم و خاص و زاویه دار
UPVC
خم پنجره دوجداره UPVC- خم UPVC - برادران ناطق زاده - سیما پنجره

خم پنجره دو جداره upvc سیما پنجره - خم upvc پنجره های دو جداره- خم یو پی وی سی- خم خاص - خم upvc منحنی قوسی ویترینی محدوده شهریار کرج شهر قدس upvc پنجره خم و قوس دار پنجره خاص و مدرن

اجرای خم پروفیل UPVC
پروفیل وین تک سفید
ساخت و مونتاژ کامل پنجره های خم و خاص و زاویه دار
UPVC
خم پنجره دوجداره UPVC- خم UPVC - برادران ناطق زاده - سیما پنجره

خم پنجره دو جداره upvc سیما پنجره - خم upvc پنجره های دو جداره- خم یو پی وی سی- خم خاص - خم upvc منحنی قوسی ویترینی محدوده شهریار کرج شهر قدس upvc پنجره خم و قوس دار پنجره خاص و مدرن

 
اجرای خم پروفیل UPVC
پروفیل تک رو لمینیت دیوا
ساخت و مونتاژ کامل پنجره های خم و خاص و زاویه دار
UPVC
خم پنجره دوجداره UPVC- خم UPVC - برادران ناطق زاده - سیما پنجره


خم پنجره دو جداره upvc سیما پنجره - خم upvc پنجره های دو جداره- خم یو پی وی سی- خم خاص - خم upvc منحنی قوسی ویترینی محدوده شهریار کرج شهر قدس upvc پنجره خم و قوس دار پنجره خاص و مدرن
 
اجرای خم پروفیل UPVC
پروفیل تک رو لمینیت دیوا
ساخت و مونتاژ کامل پنجره های خم و خاص و زاویه دار
UPVC
خم پنجره دوجداره UPVC- خم UPVC - برادران ناطق زاده - سیما پنجره
 

خم پروفیل upvc لمینیت وین تک پنجره دو جداره upvc دایره ای و گرد - پنجره منحنی ویترینی محدوده شهریار کرج شهر قدس upvc پنجره خم و قوس دار پنجره خاص و مدرن

اجرای خم انواع پروفیل UPVC
ساخت و مونتاژ کامل پنجره های خم و خاص و مدرن UPVC
خمکاری پروفیل UPVC برادران ناطق زاده - سیما پنجره

 

 

تعویض پنجره های قدیمی با پنجره های UPVC وین تک- خم پروفیل یو پی وی سی - در محدوده کرج شهریار ملارد فردیس اندیشه و غرب استان تهران

اجرای خم انواع پروفیل UPVC
ساخت و مونتاژ کامل پنجره های خم و خاص و مدرن UPVC
خمکاری پروفیل UPVC برادران ناطق زاده - سیما پنجره

 

اجرای خم انواع پروفیل UPVC
ساخت و مونتاژ کامل پنجره های خم و خاص و مدرن UPVC
خمکاری پروفیل UPVC برادران ناطق زاده - سیما پنجره